Znajdujesz się w:   www.platformatestow.pl   »  O NAS   »  Obsługa Klienta
  • PRZEDSTAWICIEL HANDLOWYRozbudowany kwestionariusz przeznaczony do diagnozy handlowców (reprezentantów handlowych).
  • REKRUTACJA I SELEKCJAJeden z najważniejszych modułów systemu; przeznaczony dla działów personalnych, rekomendowany podczas rekrutacji i selekcji.
  • OBSŁUGA KLIENTARozbudowany moduł przeznaczony dla organizacji, którym zależy na ocenie i doskonaleniu personelu w zakresie customer service: od infolinii i pracy w punkcie usługowym po obsługę Klientów strategicznych.
  • STYL PRZYWÓDCZYKrótki moduł przeznaczony dla liderów różnego szczebla. Diagnozuje styl kierowania zespołem i relacje z podwładnymi.
  • KOMUNIKACJA I RELACJEUniwersalne badanie przeznaczone do głębokiej i szczegółowej diagnozy stylu komunikacyjnego; bardzo cenne w procesie budowy i integracji zespołu, przy szkoleniach z kompetencji komunikacyjnych.
  • KADRA KIEROWNICZARozbudowany moduł stworzony dla liderów różnego szczebla. Niezastąpiony przy rozwoju kompetencji menedżerskich i komunikacyjnych.
  • ROZWÓJ OSOBISTYNarzędzie przeznaczone jest przede wszystkim dla trenerów i coachów; wzbogaca jakość i treść treningów i szkoleń kompetencji miękkich oraz sprzedażowych. Niezwykle cenny podczas terapii.
  • RADZENIE SOBIE ZE STRESEMModuł diagnozujący zachowanie respondenta w sytuacjach trudnych i obciążających. Do zastosowania w coachingu oraz treningach radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym. Gwarantuje unikalną, głęboką diagnozę reakcji na stres.

Obsługa Klienta

Psychometrica - CUSTOMER SERVICE - moduł ten składa się z licznych skal diagnozujących cechy wpływające na styl obsługi klienta. Stworzono go specjalnie dla osób, które zawodowo zajmują się różnego rodzaju customer service oraz dla ich zwierzchników. Nie jest istotne, czy mamy do czynienia z pracą w sklepie, punkcie usługowym, na infolinii, czy w obsłudze klienta wewnętrznego.

Jest to jeden z najbardziej rozbudowanych modułów systemu, składa się z aż jedenastu skal. Oprócz głębokiej diagnozy stylu komunikacji moduł pozwala na ocenę cech osobowości kluczowych dla relacji z klientem. Dzięki szczegółowemu raportowi badany może gruntownie poznać swój styl porozumiewania się i rozwijać kompetencje komunikacyjne, przez co jego praca nabiera nowej jakości.
Moduł rekomendowany każdej organizacji, której zależy na podnoszeniu standardów obsługi. Bardzo polecany przy coachingu i szkoleniach z obsługi Klienta, przy szkoleniach "miękkich" oraz podczas budowaniu zespołu.
Strona główna      Mapa serwisu      KONTAKT Wszelkie prawa zastrzeżone © 2010 - 2017 Platforma Testów
© 2017 PlatformaTestow.pl. Właścicielami serwisu są: firma Platforma Testów Sp. z o.o., ul. Dunikowskiego 5/29, 02-784 Warszawa oraz firma Progress Project Sp. z o.o., ul. Popularna 14, 02-473 Warszawa. Wszelkie logotypy, znaki firmowe oraz towarowe są zastrzeżone przez ich właścicieli i zostały użyte za ich zgodą wyłącznie w celach informacyjnych. Realizacja serwisu: www.projektomania.pl